neděle 22. března 2015

Recenze: Probouzení



Série: Nejtemnější síly

    http://www.knihygalatea.cz/wp-content/uploads/Kelly_Armstrong_Probouzeni_velka1.png
  •          Originální název: The Awakening
  •          Autor: Kelley Armstrong
  •          Překlad: Sylva Švihelová
  •          Nakladatelství: Galatea
  •          Rok vydání: 2014
  •          Počet stran: 280
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Kdybyste mě potkali před pár týdny, patrně by vás nenapadlo považovat mě za dívku jakkoliv odlišnou od běžného průměru. Normální patnáctiletá holka. Teď je však můj život navždy obrácen naruby, tak vzdálen normálu, jak je to jen možné. Stala jsem se živoucím výsledkem podivného vědeckého experimentu – nejenže se mi zjevují duchové, dokonce dokážu probouzet mrtvé, aniž bych něco takového vůbec zamýšlela. Můžete mi věřit, že není o co stát. Teď jsem na útěku se třemi dalšími vrstevníky, kteří jsou obdařeni podobně neobvyklými schopnostmi. Nevím, komu mohu důvěřovat, ale Edisonova skupina je nám v patách a tohle je otázka života a smrti. Musíme najít někoho, kdo nám pomůže…

Recenze na první díl - Přivolávání
📷📷 
Obálka: Stejná jako u prvního dílu, jen v jiném barevném provedení. Fialová obálka je úchvatná.

Proč jsem si knihu vybrala: První díl byl parádní představení. Kelley Armstrong ukázala, že je schopná napsat knížku, která překvapí neokoukaným dějem se spoustou akce. Takovéhle knížky s nadšením vyhledávám!
 
"Uvědomila jsem si , že neví hodně věcí." (strana 103)

Te Quero..♥ | VKDěj: Nekromantka Chloe je spolu s dalšími kamarády na útěku před Edisonovou skupinou, chce sebe i své kamarády dostat se do bezpečí. Chloe si plně uvědomuje, že celý útěk je nesmírně složitý a jde doslova o život. 

Všichni uprchlíci se snaží zlepšovat ve svých schopnostech, aby mohli bezpečně uniknout. Chloe se dozvěděla, že je součástí podivného vědeckého experimentu a není jisté k jakým účelům ji budou chtít dále využívat.

„Varoval jsem tě. Nechej těch jedovatých poznámek.“ (strana 123)

Hodnocení: Opět musím obdivovat autenticitu, kterou Kelley Armstrong projevuje při psaní této série. Chloe se při akčních scénách chová jako normální člověk plný obav a pochybností. Doopravdy mám pocit, že se akční scény mohly v reálu takto odehrát. S druhým dílem jsem si více oblíbila další postavy, favoritem ale i nadále zůstává Derek.
Often - image #2502008 by LADY.D on Favim.com 
Kapitoly jsou pečlivě rozděleny a čtení rychle ubíhá. Autorka se v tomto díle nejvíce zaměřuje na akci, takže ubylo poznávání nadpřirozených schopností hlavních hrdinů. Nijak mi to nevadí, naopak se těším, jak se tahle skutečnost projeví ve třetím díle. Probouzení je opravdu dobrá kniha, ale upřednostňuje spíš dílčí akční scény před samotným celkem a také dějově jsme se příliš neposunuli.

"Ty tady teď rozkazuješ, Chloe?" (strana 141)

Probouzení je o trochu slabší než první díl, přesto jsem s knížkou velmi spokojená a těším se na další díl. 

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 95 %
·         Děj: 80 %
(100+) Beğendiklerim | Tumblr·         Love story: 70 %

Celkový dojem: 82 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Galatea.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

3 komentáře:

  1. Pěkná recenze! Na tuto knihu se teprve chystám, ale snad na ni někdy dojde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze :) Knížku jsem zatím nečetla, ale zaujala mě, takže se po ní určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze, na tuhle sérii se teprve chystám, tak se mi snad brzy dostane do rukou

    OdpovědětVymazat