pondělí 26. srpna 2013

Recenze: Krvavá romace - Věčná touha



Věčná touha
Série: Krvavá romance

  •          Originální název: Dunkles Versprechen
  •          Autor: Alice Moon
  •          Překlad: Michaela Škultéty
  •          Nakladatelství: Fragment
  •          Rok vydání: 2012
  •          Počet stran: 240
  •          Vazba: Brožovaná

Anotace: Sára nyní zná Dustinovo temné tajemství. Je nesmrtelný a touha po lidské krvi ho postupně mění v monstrum. Zachránit ho může pouze pravá láska. Po smrti spolužačky Anny však Dustin zmizí a Sára, přesvědčená o tom, že jen ona ho může zachránit, se vydává do lesa za ním. Zde se ale skrývá krásná Emilia, kterou Dustin zradil a ona přísahala pomstu. Jaké nebezpečí Sáře hrozí? Převáží v Dustinovi jeho stále ubývající dobrá stránka, aby Sáru zachránil?

Idővonalra feltöltött fényképek | via FacebookObálka: Ten samý problém jako má jednička se opakuje i u Věčné touhy. Dejte pryč ten holčičí obličej! Na druhou stranu musím říct, že obálka vypadá líp, než ta předchozí. Asi nezbývá nic jiného než si zvyknout.

Proč jsem si knihu vybrala: Moje posedlost dokončit nedočtené série se mi stává osudnou. Ač je série sebehorší, dočítám ji. Není divu, že se odvážně pouštím do druhého dílu Krvavé romance.

„Možná přece jen nebylo všechno marné, možná se věci nakonec obrátí k lepšímu.“ (strana 200)

Děj: Konečně se provalilo co je Dustin zač! Sára si ani nestihne na Dustina – upíra zvyknout a už zmizí. Spolužačka Anna je nalezená mrtvá a všichni svalují vinu na Dustina. Sára je rozhodnutá svého vyvoleného bránit a chce ho najít. Na scénu přichází Emilia, nikdo netuší co je zač, ale nikdo z ní nemá dobrý pocit.  

autumn, beautiful, cute, forrest - inspiring picture on Favim.comJak děj působí? Dustin chce držet Emilii daleko od Sáry, Sára si myslí, že Dustin se chce držet daleko od ní a Emilia se chce dostat k Dustinovi i Sáře. Zapeklité… 

„Dustin nevěděl, zda je toho ještě schopen, jestli smí to, co cítí, nazývat touhou.“ (strana 61)

Hodnocení: Velká výhoda druhého dílu se ukazuje hned na začátku. Dustin uteče od Sáry a tak se vyhneme trapným citovým výlevům, sice nás to neubrání stálému skuhrání zoufalé Sáry, ale dá se to vydržet. Rozplétá se zajímavý příběh kamarádky May a zjišťujeme i podrobnosti o Jonathanovi. Vlastně každý příběh je zajímavější víc, než ten Sářin.

Forever and ever.Osamocený Dustin solidně magoří a jediné co dělá je, že myslí na tajemnou upírku, která mu chce škodit. ONA je všude a chce všem ublížit. Skoro nevěřím, že se JEHO noční můry splní a ONA se objeví. Nakonec poznáváme Emilii, díky které se Dustin chová jak maniak. 

„Někdo zde byl. ONA, prolétlo Dustinovi hlavou.“ (strana 124)

Alice Moon se snaží závěr podávat jako epické finále, to sice výrazně nepřekvapí, přesto (v rámci této série) navnadí ke čtení dalšího dílu. Kdo se prokousal až ke konci druhého dílu, zvládne i ten třetí.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 70 %
·         Děj: 30 %
·         Love story: 35 %

Born To Die | via TumblrCelkový dojem: 45 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

5 komentářů:

  1. No já byla ráda, že jsem dokončila první díl a na druhý si vůbec netroufám :D Nechci nikoho urazit, ale celá kniha mi hooodně připomíná Twilight - to s tím útěkem, žízní po krvi a že hlavní hrdiny pronásleduje zlý upír. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem jedničku a nevím.. Další díly si asi nepřečtu.. možná jednou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle díl jsem ještě četla! Ale jo, nebyla to až zas taková hrůza... Na to, jaká to je hrůza. Stále nuda, ale na odreagování a zasmání ideální.

    OdpovědětVymazat
  4. Tato kniha mě zaujala obálkou, ale dějem moc ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, všichni, mé jméno je Safa El Sadat, jsem ženatý 20 let s manželem a máme dva syny, starší 16 let a mladší 11 let. Můj manžel mě hodně miloval, ale dostalo se do bodu, kdy se zapojil do záležitosti se ženou, která je její spolupracovnicí. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě přemýšlel o tom, že i na mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak to slibujeme na svatbě Den výročí, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, že měl sex se svým spolupracovníkem. Přivedl ji do mé postele, když jsem byl na práci, to znamená, že mé pocity byly pro něj naprosto bezcenné, můj duševní stav je plný utrpení, myslím, že nemůžu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a já jsem nikdy nechtěla dělat to s násilím, ona chce vyhrát mě, zatímco ona je rozvedená, ona říkala, že ona žárlí na náš vztah a ona zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem o tom diskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobré kouzelnické kouzlo, v první řadě jsem nikdy nevěřil v tento pravopis, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na email PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem, aby si vzali zpět a pomohli opravit vztah a učinili lidi šťastnými ve svém vztahu a některých dalších příbězích týkajících se Duchovní nemoci a více, vysvětlil jsem mu jeho situaci a pomohl mi provést nějaké modlitby, některé bylinky a kořeny a malá oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jen zázrak, jsem rád, že mi pomohl a já mohu hrdě říci, že můj manžel je se mnou znovu a teď je se mnou zamilovaný jako nikdy předtím.
    Potřebuješ nějakou pomoc ve svém vztahu, jako dostat zpátky svého muže, manželku, přítele, přítelkyni, vyhrávat loterie, bylinný lék na nemoc, HIV, pohlavně přenosné choroby, astma, artritidu, Fybroid, mrtvici nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém , Propagace pracovních míst, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc, pokud jde o jakékoliv životní výzvy, by měli kontaktovat společnost PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                        +17207992813

    OdpovědětVymazat